Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Venuts a Turquia
01/07/2022 Hemeroteca
Erdogan ho ha aconseguit. Finlàndia i Suècia han venut els kurds a canvi que Turquia no posi entrebancs al seu ingrés a l’Aliança Atlàntica i la cimera de l’OTAN de Madrid pugui vendre’s com un èxit. A canvi de deixar-los entrar al club de seguretat, els nòrdics s’han compromès a atendre les peticions turques pendents de deportació o extradició basant-se en les “proves” aportades pels serveis secrets turcs. Tinc la sensació que tot s’hi val mentre sigui anar contra Rússia. Poc importa si Turquia respecta els drets humans o no, ni que gràcies als kurds s’aconseguís frenar Estat Islàmic a Síria just quan es pensava que els gihadistes guanyarien la guerra. El que els passi als kurds ja no importa, ara l’única cosa que compta és mantenir el poder al preu que sigui.
Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid