Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLuita institucional
Guanyem Badalona força un Ple extraordinari per aprovar 'bons de consum local' per al comerç i la restauració

La mesura forma part de l'acord pel pressupost municipal entre Guanyem i el govern del PSC i està dotada amb 200.000 euros. Segons la formació municipalista, els 'Bons de Consum Local' han estat concebuts per ajudar a reactivar el comerç de proximitat, així com la restauració de la nostra ciutat i els mercats municipals.

29/07/2022 Política
L'organització d'esquerres lamenta el retard “incomprensible” provocat pel govern del PSC i la resta de partits "que hi estan subordinats". El fet que el govern no hagués treballat la mesura de cara al Ple Ordinari del passat dimarts, 26 de juliol, i no hagués previst que l'Agost no se celebren plens ordinaris, ha perjudicat la implantació de la mesura aquest estiu.

Aquesta circumstància obligarà a fer un Ple Extraordinari a principis de setembre per a aprovar la mesura. Guanyem Badalona ha forçat, alhora, la preceptiva Comissió Informativa necessària abans de qualsevol Ple per avui mateix divendres, 29 de juliol de 2022, amb caràcter d’urgència.

Valora
Rànquings
  1. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  2. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  3. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  4. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  5. Pensar i fer (4). El joc institucional
  6. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid