Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Festa per la Llengua
Dani Miquel, plat fort de la 5a edició del festival Cuquet Fest d'Alacant

Plataforma per la Llengua col·labora amb el Casal Tio Cuc d'Alacant en la recuperació del festival que acollirà l'espai cultural Les Cigarreres aquest dissabte 4 de juny

03/06/2022 Llengua

Plataforma per la Llengua col·labora amb el Casal Popular Tio Cuc d'Alacant en la recuperació del festival infantil de les arts Cuquet Fest, que se celebrarà aquest dissabte 4 de juny a l'assecador de Les Cigarreres d'Alacant, un espai emblemàtic que acollirà durant tota la jornada activitats per als més menuts: tallers, jocs, circ, llibres, contacontes i música. Hi actuarà el cantautor Dani Miquel.

Des de les dotze del matí fins a les dues, hi haurà tallers d'espart, xapes, llimonada, punts de llibre i moltes més activitats per als xiquets. A les 12:30 h els participants podran gaudir de l'espectacle 'Els nostres monstres' de la mà del contacontes Lluís Abad. De vesprada, des de les 17 h fins a les 19 h, es realitzaran jocs de fusta tradicionals amb fustes reciclades.

A les 18 h hi ha previst l'espectacle de circ 'Amb barbes i esbojarrats' amb els germans Barbini, que oferiran un espectacle d'acrobàcies i de jocs malabars. La jornada culminarà a les 19 h amb l'actuació de Dani Miquel. El cantautor presentarà a Alacant l'espectacle 'Musiqueries', una mostra de cançons, jocs i propostes creatives amb l'arrel clavada en la nostra cultura.

Una festa per la llengua

El Cuquet Fest d'Alacant va nàixer fa cinc anys com una iniciativa d'activitats lúdiques pensades per a un públic infantil i familiar. Després de l'aturada a causa de la pandèmia, es recupera aquest festival on se celebren tallers i activitats per als xiquets.

La trobada també vol servir per a reivindicar els drets lingüístics dels valencianoparlants i la necessitat d'ampliar l'oferta cultural en valencià a la ciutat d'Alacant i a les comarques del sud del País Valencià.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid