Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Geopolítica
Josep Lluís Alay presenta a València el seu llibre "5 Continents i 1 Llibertat"

La intervenció ha anat seguida d’un col·loqui realment instructiu i l’autor ha signat molts exemplars del seu llibre.

11/03/2022 Política

Aquest dijous, Josep Lluís Alay, director de l'oficina del President Puigdemont, ha visitat la ciutat de València per presentar el seu llibre 5 Continents i 1 Llibertat a la llibreria "Fan Set". Alay també és doctor en Ciències per la Universitat de Lovaina i en Física i en Història per la Universitat de Barcelona.

Josep Lluís Alay ha pronunciat una veritable conferència, molt documentada, sobre zones del món on el desig de viure en llibertat és una lluita diària. Relacions internacionals, geopolítica, diplomàcia, serveis secrets i repressió (que l’autor coneix de prop) han estat els ítems tractats, sovint en referència a l’exercici —o a la negació de l’exercici— del dret d’autodeterminació. Així mateix, ha estat molt recurrent la informació sobre dones dirigents i lluitadores. La intervenció ha anat seguida d’un col·loqui realment instructiu i l’autor ha signat molts exemplars del seu llibre.

Anna Oliver, presidenta d’Acció Cultural del País Valencià, ha manifestat la seua satisfacció per acollir l’acte i ha donat la benvinguda al públic assistent. La presentació ha anat a càrrec de Josep Guia, representant del País Valencià en l’Assemblea del Consell per la República Catalana, que s’ha congratulat de la visita d’Alay com a mostra de cultura, de política i de Països Catalans.

Durant la seva estada a la ciutat ha visitat la Biblioteca Històrica de la Universitat de València i ha passejat pel centre (el Micalet, la Plaça Redona, el Mercat Central, la Llotja...), ha dinat al restaurant de l’edifici Octubre CCC i ha fet una roda de premsa posterior i, com a cloenda, la presentació del llibre, davant d’un nombrós públic, molt interessat.

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  9. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid