Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Pensions
Els pensionistes s'han tornat a concentrar com cada dilluns a la plaça de la Unicersitat de Barcelona

Dissabte passat van tornar a mobilitzar a les primcipals ciutats dels Països Catalans al sud de l'Albera en una convactòria d'àmbit estatal.

14/02/2022 Drets i Llibertats

A Palma, dissabte passat es van concentrar centenars de persones en defensa de les pensions dignes. L'acte, convocat per la Coordinadora Balear per la Defensa de les Pensions Públiques, també s'ha repetit a Ciutadella i Eivissa. A Barcelona i altres poblacions de Catalunya. Així com a Alzira, València o Alacant.

Reivindiquen la millora del sistema públic de pensions, rebutjar la reforma de pensions que ha fet el govern i reclamar l'increment de les pensions segons l'IPC real.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. De Prada 1976 a Prada 2026: ja no n’hi ha prou de parlar dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid