Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Salut
La Marea Blanca de Catalunya es mobilitza contra el projecte de Pressupostos presentats al Parlament

Fan una crida a la ciutadania, als treballadores i treballadores de la Salut, a les forces sindicals i socials a afegir-se a les diferents mobilitzacions que hi hauran aquests dies . "Si la força de la gent ens permet tirar endavant enmig de la pandèmia, la força de la gent també servirà per assolir uns pressupostos que reflecteixin les nostres necessitats reals i diàries i assegurin per tant un millor futur. Ens hi va la salut, ens hi va el demà i també l’avui", afirma la Marea

07/12/2021 Drets i Llibertats
La Marea Blanca de Catalunya aquest mes de desembre es mobilitzarà contra el projecte de Pressupostos presentat al Parlament de Catalunya. Entenem que, malgrat estar patint una sisena onada de la pandèmia de la Covid i els efectes de l’emergència sanitària com de la crisis social que tant treballadores i treballadors com ciutadania han patit directament , els pressupostos presentats al Parlament , malgrat els discursos del propi govern com dels grups parlamentaris que hi donen suport, no permeten afrontar aquesta dramàtica realitat des de la solidaritat i la dignitat.

El nostre Servei Nacional de Salut està resistint gràcies a l’esforç dels treballadors i treballadores i de la col·laboració i responsabilitat de la ciutadania. Ara que és el moment en que s’han de concretar les paraules d’agraïment que tants cops hem escoltat durant la pandèmia, amb els pressupostos a la mà podem comprovar que tot segueix igual: l’Atenció Primària , per molts power points que presentin, no arriba als mínims del 25 % que planteja la OMS i la precarietat segueix instal·lada entre els treballadores i treballadors del sector.

Per això ens mobilitzem aquest mes de desembre i ho farem tant en la nova plataforma #MésDretsMésJusticiaSocial que ha convocat manifestació a Barcelona el proper 12 de desembre a les 12 hores a la Pl. Urquinaona, com en la campanya impulsada des de l’Aliança de Marees i Moviments Socials, com amb la Plataforma en Defensa dels Serveis Públics, on també serem el dia 23 davant del Parlament Catalunya.

I amb el lema #25%AtencioPrimariaJa perquè entenem que és imprescindible que en el pressupost quedi reflectit, no només en el percentatge sinó també amb la destinació del pressupost assignat que permeti dotar-nos d’un veritable servei nacional de salut primarista.

A més el proper 12 de desembre , prop d’un centenar de col.lectius entre ells la FADSP i la Coordinadora Estratal de Mareas Blancas a tota Espanya sortiran al carrer amb el lema “Salvemos la Atención Primaria” .

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  8. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  9. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid