Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
El Bloc d'Unitat Popular fa una crida a participar a la manifestació per commerar la Diada de Mallorca

Presenten els actes de la Diada de Mallorca a les escales de la Catedral de Palma 

12/12/2021 Política

Aquest dissabte, membres del Bloc d'Unitat Popular (BUP) han presentat el manifest per a commemorar la Diada de Mallorca i han convocat la manifestació del 30 de desembre a les 18.00 hores en el Passeig del Born de Palma, segons s'ha fet ressò dBalears. L'espai per fer-ho ha estat a les escales de la Catedral de Mallorca on han fet una crida a la mobilització per lluitar contra les polítiques continuistes "que ens du a la descomposició social, ambiental i cultural".

En aquest sentit, han afirmat que "s'ha demostrat que el model econòmic del monocultiu turístic no serveix als interessos del poble mallorquí". I, no obstant això, han censurat, "el Govern ha seguit amb la seva política de suport a aquest model, amb el suport del Govern de l'Estat espanyol", evidenciant que "des de l'autonomisme, es participa de la recomposició del capitalisme, capitanejada per la Unió Europea, les elits econòmiques i l'Estat", han emfatitzat.

 

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid