Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
El Bloc d'Unitat Popular fa una crida a participar a la manifestació per commerar la Diada de Mallorca

Presenten els actes de la Diada de Mallorca a les escales de la Catedral de Palma 

12/12/2021 Política

Aquest dissabte, membres del Bloc d'Unitat Popular (BUP) han presentat el manifest per a commemorar la Diada de Mallorca i han convocat la manifestació del 30 de desembre a les 18.00 hores en el Passeig del Born de Palma, segons s'ha fet ressò dBalears. L'espai per fer-ho ha estat a les escales de la Catedral de Mallorca on han fet una crida a la mobilització per lluitar contra les polítiques continuistes "que ens du a la descomposició social, ambiental i cultural".

En aquest sentit, han afirmat que "s'ha demostrat que el model econòmic del monocultiu turístic no serveix als interessos del poble mallorquí". I, no obstant això, han censurat, "el Govern ha seguit amb la seva política de suport a aquest model, amb el suport del Govern de l'Estat espanyol", evidenciant que "des de l'autonomisme, es participa de la recomposició del capitalisme, capitanejada per la Unió Europea, les elits econòmiques i l'Estat", han emfatitzat.

 

Valora
Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid