Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retorn social
Tretze entitats de la ciutat participen de “Diners al carrer. Activem el retorn social” de la CUP de Tarragona
07/11/2021 Política

Aquest vespre s’han presentat a l’Antiga Audiència les tretze iniciatives d’entitats i col·lectius de la ciutat que s’han presentat al projecte de la CUP “Diners al Carrer. Activen el retorn social”. Les cupaires recorden que els fons econòmics per finançar els dos projectes guanyadors procedeixen del romanent de les retribucions als càrrecs electes i l’assessora des de l’inici de la legislatura, a més de l’actual representant de la CUP a algunes empreses municipals.

Els les iniciatives presentades són “Aplaudidors pel 8 de març” de El far cooperatiu; “FORMA’TEA” d’Aspercamp; “Pere Martell amb veu de dona” de l’AVV Moviment Pere Martell; “Voluntariat de reforç escolar per a infants de famílies amb pocs recursos econòmics i ludoteca” del Casal Popular Sageta de Foc; “Quadern violeta a les escoles” de l’Associació Si jo puc tu també #EPILEP; “Nadal adaptat” de Todos en azul; “Recuperació de les arts de carrer a Tarragona” de Tornavís Teatre; “Estic amb les TIC” de l’Associació Logos Projectes Socials; “Salut mental en femení” de l'Associació la Muralla; “El camp pedala. Descoberta del patrimoni sobre rodes” de l’Escamot Cooperativa; “Futbol com a eina feminista” de FC TARRACO; “casal social d’estiu 2022” de la Fundació Santa Maria de Siurana i “La música és cultura” dels Gegants del Barri Port de Tarragona.

Demà s’inicia el període de votació popular que durarà fins el 17 de novembre. Es podran consultar els projectes i votar-los a la web de la CUP de Tarragona. Els dos projectes més votats guanyaran 500€ cadascun i s’anunciaran entre el 18 i el 19 de novembre.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Risc més esforç és igual a riquesa?
  3. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  4. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  5. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  6. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  7. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
  8. La plantilla de les biblioteques de Barcelona ratifica la continuïtat de la vaga indefinida
  9. Presenten a Barcelona una querella per l’assassinat de Gustau Muñoz
  10. Centenars de bombers es manifesten a Barcelona per exigir protecció davant els tòxics i millores laborals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid