Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Diada
11S21: Crida a enllestir la feina de l'1-O

La presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, demana al govern que no malbarati el 52% del vosts independentsites i per tant, torni a "tenir un projecte propi centrat en autodeterminació per acabar el que es va començar l'1-O".

12/09/2021 Política

Aquest 11 de Setembre, la força del la gent s'ha demostrat una cop omplint els carrers de Barcelona, protagonitzant la manifestació més multitudinària en l'era Covid  a Europa. Superant amb escreix totes les expectatives. Com deia Paluzie, ho hem tornat assolir. Mentra començava el seu parlament la presidenta l'acte polític just a l'entrada del Parc de la Ciudadella, encara hi havia manifestants que omplien la Via Laietana. 

El discurs de Paluzie ha estat molt contundent i crític amb el govern, els hi ha recordat  que “el dret d’autodeterminació no es demana ni es pidola a l’Estat opressor, s’exerceix!“. Pel que fa a taula del diàleg, també els ha exigit fets, "el primer de tots que deixi de mirar permanentment l'Estat esperant concessions que no vindran mai. Ho aprofiten per humiliar-nos" i els ha demant que facin la independència, per tant que no malbaratin el 52% dels vots independentistes i que torni a "tenir un projecte propi centrat en autodeterminació per acabar el que es va començar l'1-O".

Per la seva banda,  el president d'Òmnium Jordi Cuixart, que participada en la Diada d'ençà els indults, ha manifestat que “Tot el que tenim ens ho hem guanyat al carrer! Ens volen desunits i no ho permetrem, vosaltres sou la força que fa que el poble estigui unit”, ha reconegut als manifestants. I ha recuperat la frase que va marcar la seva intervenció final al Tribunal Suprem, quan el jutjaven, i que el marcarà a ell per sempre: “La repressió no s’atura perquè l’Estat sap que ho podem tornar a fer (…) i ho tornarem a fer”.

Jordi Gaseni, va ser el primer en parlar a l'acte polític. Tot dient que era impressionant veure tanta gent i llançava un missatge cap  a Espanya i contra aquella gent que volien que no omplíssim.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  8. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. L’ONU avala el pla d’autonomia del Marroc pel Sàhara Occidental i encén la resposta del Front Polisario
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid