Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Onada de calor
La CUP Reus demana mesures excepcionals per combatre l’onada de calor

Recorden que la pobresa energètica també es pateix a l’estiu i que moltes persones no poden fer ús de piscines o espais climatitzats

13/08/2021 Territori

El grup municipal cuparie interpel·la al govern municipal perquè faci un desplegament de mesures excepcionals davant l’onada de calor prevista pels propers dies. El regidor Edgar Fernández recorda que, amb la factura de la llum batent rècords històrics, no tothom pot tenir la llar climatitzada o accedir a piscines privades, per això proposen que el govern es plantegi ampliar els horaris de les piscines municipals i que sigui gratuïtes per les famílies que ho necessitin.

Els anticapitalistes també recorden que a Reus hi ha moltes persones que viuen al carrer i no tenen un espai on refugiar-se de les elevades temperatures previstes, Fernández recorda al govern que “haurien de governar per tothom, sobretot tenint en compte les persones més necessitades que no tenen opcions per garantir-se unes condicions segures en situacions extremes, ja sigui l’onada de calor, la pandèmia o el toc de queda”. El regidor també recorda que “a Reus les fonts públiques no funcionen i els centres cívics de la ciutat ofereixen una diversitat d’opcions a l’hora de fer-ne ús, per exemple.”

Per últim, des del grup municipal han volgut enviar un missatge d’agraïment i ànims als diferents cossos d’emergència i recorden a veïns i veïnes que “complir les indicacions i mesures establertes és una qüestió de responsabilitat col·lectiva per evitar accidents, incendis i situacions de perill tant per persones i animals”, en referència als incendis d’aquest estiu, que afecten casa nostre i diferents zones del Mediterrani. 

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  8. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  9. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid