Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Onada de calor
La CUP Reus demana mesures excepcionals per combatre l’onada de calor

Recorden que la pobresa energètica també es pateix a l’estiu i que moltes persones no poden fer ús de piscines o espais climatitzats

13/08/2021 Territori

El grup municipal cuparie interpel·la al govern municipal perquè faci un desplegament de mesures excepcionals davant l’onada de calor prevista pels propers dies. El regidor Edgar Fernández recorda que, amb la factura de la llum batent rècords històrics, no tothom pot tenir la llar climatitzada o accedir a piscines privades, per això proposen que el govern es plantegi ampliar els horaris de les piscines municipals i que sigui gratuïtes per les famílies que ho necessitin.

Els anticapitalistes també recorden que a Reus hi ha moltes persones que viuen al carrer i no tenen un espai on refugiar-se de les elevades temperatures previstes, Fernández recorda al govern que “haurien de governar per tothom, sobretot tenint en compte les persones més necessitades que no tenen opcions per garantir-se unes condicions segures en situacions extremes, ja sigui l’onada de calor, la pandèmia o el toc de queda”. El regidor també recorda que “a Reus les fonts públiques no funcionen i els centres cívics de la ciutat ofereixen una diversitat d’opcions a l’hora de fer-ne ús, per exemple.”

Per últim, des del grup municipal han volgut enviar un missatge d’agraïment i ànims als diferents cossos d’emergència i recorden a veïns i veïnes que “complir les indicacions i mesures establertes és una qüestió de responsabilitat col·lectiva per evitar accidents, incendis i situacions de perill tant per persones i animals”, en referència als incendis d’aquest estiu, que afecten casa nostre i diferents zones del Mediterrani. 

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid