Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Audiovisual
La FOLC presenta noves al·legacions a l'avantprojecte de llei de l'audiovisual

Una llei per a la presència del català a les plataformes en línia i a les televisions d'àmbit estatal

12/07/2021 Llengua

La Federació d’Organitzacions per la Llengua Catalana (FOLC), organització que agrupa una seixantena d’entitats culturals, sindicals, educatives i cíviques del País Valencià, les Illes Balears, la Franja, Catalunya, i la Catalunya Nord en territori administratiu francès, ha presentat  les següents al·legacions al segon Avantprojecte de Llei General de Comunicació Audiovisual per a la presència del català a les plataformes en línia i a les televisions d'àmbit estatal

Tot i que moltes coincideixen amb les que la FOLC va presentar durant la primera consulta pública, ja que aquest segon text no ha suposat cap avenç pel que fa a mesures en favor del plurilingüisme de l'Estat espanyol, s'han afegit dues més (8 i 9) davant d'alguns canvis que sí que s'han produït en aquest segon avantprojecte respecte al primer.

Juntament amb la presentació d'aquestes segones al·legacions, la FOLC està mantenint contactes amb la resta d'entitats en defensa de la llengua catalana, però també la basca i la gallega, per treballar conjuntament i aconseguir que la futura legislació que acabin aprovant les Corts espanyoles promogui el plurilingüisme a l'oferta a internet i a la televisió, amb mesures concretes i quotes o percentatges garantits.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  6. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  10. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid