Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Investidura
La CUP respon a Valls: Tot allò que voleu saber i no us atreviu a preguntar
21/04/2021 Política

La passada tarda del 20 d’abril va tenir lloc el diàleg emmarcat dins el cicle “La CUP respon: tot allò que voleu saber i no us atreviu a preguntar”. L’objectiu de la sessió era explicar quina és l’estratègia de la CUP-NCG per aquesta legislatura, així com resoldre els dubtes que puguin sorgir a la ciutadania.

Primerament, la diputada Eulàlia Reguant va fer un repàs cronològic sobre quin ha estat el procés de negociació dut a terme en l’escenari post electoral i, seguidament, es va obrir un torn de preguntes on la ciutadania va poder conversar i exposar les seves preocupacions. En aquest sentit, van sorgir qüestions relacionades amb la investidura de Pere Aragonès, el procés de transició energètica, la Renda Bàsica Universal, les relacions amb Junts per Catalunya o qüestions de caire territorial, com el macroprojecte de BCN World o la instal·lació de grans parcs solars i eòlics al territori.

Una quarantena de persones varen assistir i participar a l’acte, que va tenir lloc al claustre del Convent del Carme, i estava organitzat per l’Assemblea Local de la CUP de Valls.

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid