Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP Tarragona lamenta que l’externalització de la explotació comercial de l’EMT hagi permès propaganda de l’ultra dreta als autobusos municipals
05/02/2021 Política

La CUP lamenta que es doni espai a l’extrema dreta en els autobusos municipals i recorda al govern d’ERC i ECP que el 15 de febrer de 2019 es va aprovar una moció per unanimitat per declarar Tarragona ciutat antifeixista. Entre els acords de la moció hi havia el compromís de l’Ajuntament a denegar l’ús d’equipaments públics i la via pública a col·lectius i formacions polítiques que incitin a la discriminació racial, ètica, cultural, de gènere o polític.

A més a més, el fet que a la flota d’autobusos municipals es doni cabuda a la propaganda electoral de VOX, es degut a que l’EMT no gestiona de manera directa l’explotació comercial, és a dir, la publicitat. “Es greu que per culpa de la l’externalització d’aquest servei, s’escapi del control de l’Ajuntament el fet de tenir als autobusos municipals exhibint propaganda d’un partit xenòfob, racista i misogin” ha manifestat la consellera Eva Miguel.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  5. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  6. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid