Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
L'ASM alerta "els mallorquins contra els arribistes d'extrema dreta"
20/01/2021 Política
L’Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) ha fet els mallorquins a no deixar-se prendre el pèl per l’arribista d’extrema dreta i simpatitzant de Vox, Víctor Sánchez Valle, que aprofita la indignació del sector de la restauració per a la seva promoció personal, i els demana que no participin a la manifestació forassenyada que pretén dur a terme demà divendres, en plena remuntada de la pandèmia.

El sr. Sánchez Valle ha expressat a les xarxes socials el seu odi contra la llengua pròpia de Mallorca i el dret dels mallorquins a decidir el seu futur, ha aplaudit el líder de Vox Santiago Abascal, ha fet broma amb les pistoles que pugui tenir o no a ca seva, i ha prohibit la presència de determinats mitjans de comunicació a una roda de premsa per estalviar-se preguntes incòmodes. Amb un perfil intolerant i ultraespanyolista com aquest, no és d’estranyar que carregui tota la culpa de la gestió de la pandèmia al Govern balear i no parli mai de Madrid, que és qui decideix els doblers de què disposam per afrontar la crisi, qui es queda el 14,20% del nostre PIB, uns 4.200 milions d’euros que se’n van cada any i no tornen, i qui ens deixa a la cua en ajudes econòmiques i vacunes per habitant.

L’ASM reitera una vegada més que la indignació de treballadors i empresaris dels sectors de l’hostaleria i serveis està més que justificada, defensa el seu dret a protestar i no deixarà de denunciar la submissió de la presidenta Armengol davant el seu cap de files de Madrid, però adverteix que cal anar vius amb els estafadors polítics i aprofitats de la ultradreta espanyola. Instam les associacions empresarials PIMEM i CAEB a trencar tota relació amb el sr. Sánchez Valle, a organitzar les protestes sense posar en perill la salut de la ciutadania, i a dirigir-les sobre tot contra l’Estat colonial espanyol, origen i causa principal de la nostra indefensió davant la crisi econòmica i sanitària.
Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  10. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid