Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
Convocada d’urgència la Comissió Paritària de Riscs Laborals de la Conselleria d’Educació de les Illes

Dilluns passat l’STEI Intersindical va sol·licitar aquesta convocatòria arran de les condicions de fred en què s’han de fer les classes per mor de la prevenció de la COVID-19. El sindicat ha fet arribar a la Conselleria una bateria de mesures a prendre, amb una priorització cronològica

14/01/2021 Educació

El passat dilluns 11 de gener, l’STEI Intersindical va demanar  la Conselleria d’Educació que convocàs amb caràcter urgent una sessió de la Comissió Paritària de Riscos Laborals “perquè la Conselleria obliga els centres a prendre unes mesures antiCOVID-19 que comporten mantenir els centres a temperatures molt baixes, molt per davall del que marca la normativa de prevenció de riscos laborals, que poden suposar perill per a la salut dels alumnes i del personal docent. En aquesta sessió hi ha d’acudir el Servei Jurídic de la Conselleria d’Educació per aclarir la qüestió de la jerarquia normativa.” Cal recordar que, si els centres han de prioritzar les concentracions de CO2 que recomana la Conselleria, les aules estan a temperatures molt més fredes del que regula la normativa de prevenció de riscs laborals.

La Conselleria, finalment, ha convocat aquesta sessió per a demà divendres 15 de gener, amb un únic punt a l’ordre del dia, que tracta aquesta qüestió.

En paral·lel, l’STEI Intersindical va registrar dilluns mateix una bateria de peticions a la Conselleria d’Educació relacionades amb la prevenció de la COVID-19 i el fred a les aules, entre les quals destaca que s’incrementi immediatament el pressupost dels centres perquè puguin pagar les despeses extra de calefacció o que es comencin a instal·lar sistemes de purificació d’aire i de ventilació forçada.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid