Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Llibertat amb càrrecs als quatre investigats en l'operació Judes

Ni la fiscalia ni les acusacions han demanat cap mesura cautelar

30/06/2020 Drets i Llibertats

L'Audiència Nacional espanyola ha dictat llibertat amb càrrecs, però sense mesures cautelars per a quatre dels CDR investigats per l'operació Judes, després d'haver prestat declaració per via telemàtica. Les altres dues persones que també havien de declarar avui, ho faran el proper 6 de juliol als Jutjats de Mollet.

Els acusen de pertinença a organització terrorista per haver participat en mobilitzacions postsentència i per ser coneguts dels primers set membres de CDR detinguts i empresonats el setembre de l'any passat per suposadament haver planejat una resposta violenta al veredicte de l'1 d'octubre.

L'advocada dels encausats, Eva Pous, ha explicat que s'han acollit al seu dret de no declarar i només han respost les preguntes de la defensa relacionades amb el seu arrelament al territori.

Arran de la pandèmia, els quatre investigats han declarat per videoconferència des dels jutjats de Sabadell i de Mollet, els més pròxims als seus domicilis.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  3. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  4. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  5. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  10. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid