Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CORONAVIRUS
La Xina sospita que l'exèrcit dels Estats Units va poder portar el coronavirus a Wuhan

Segons un alt funcionari xinès la delegació americana que va participar a finals d'octubre a Wuhan als Jocs Mundials Militars del 2019 podria ser l'origen del coronavirus COVID-19 que va sorgir a la ciutat  20 dies després

14/03/2020 Internacional

El portaveu del ministeri d'Exteriors de la Xina va afirmar ahir a través de Twitter que l'Exèrcit dels Estats Units podria haver portat el coronavirus a la ciutat de Wuhan, on va sorgir el primer brot de COVID-19 a mitjans de novembre i que en 4 mesos ha causat la mort de més de 5.000 persones i infectat a més de 140.000 a tot el món.

Més de 100 països i 10.000 atletes (uns 200 dels Estats Units) van participar en els Jocs Mundials Militars de 2019 que van concloure el 27 d'octubre a Wuhan (20 dies abans del primer cas de COVID-19 al món).

Valora
Rànquings
  1. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  2. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  3. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  4. La Columna 27 d'octubre arriba a Cassà de la Selva en la seva desena etapa
  5. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  6. XLVII Trobada al Coll de Manrella: memòria, llibertat i germanor
  7. Pensar i fer (1). On som?
  8. La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament
  9. La CUP presenta la “Guia de política pública d’habitatge en l’àmbit municipal”
  10. Barcelona commemora el 87è aniversari del comiat de les Brigades Internacionals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid