Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
L’Obra Cultural Balear ajorna les activitats programades i l'assemblea general de socis
13/03/2020 Cultura
Obra Cultural Balear Obra Cultural Balear

L’Obra Cultural Balear, d’acord amb la línia de mesures anunciades per la Presidenta del Govern, sentit-nos interpel·lats per la crida a la responsabilitat llançada des de les nostres institucions i amb la voluntat de col·laborar en la contenció de l’anomenat 'coronavirus', ha decidit ajornar totes les activitats programades a Can Alcover fins dia 30 de març de 2020. Tot restant a l’espera l’evolució de les recomanacions que es vagin emetent des del Govern.

Aquest ajornament comporta la cancel·lació temporal de totes les activitats i reunions previstes durant el període a Can Alcover, que romandrà tancat al públic. Entre els esdeveniments ajornats hi ha l’assemblea anual de socis del proper divendres 20 de març, que es tronarà a convocar tan aviat com les condicions ho permetin.
En relació a l’equip tècnic de l’OCB, s’han donat instruccions de reduir al mínim imprescindible les reunions internes i prioritzar el teletreball.

Pel que fa a la Xarxa Territorial, s’han traslladat aquestes decisions i es deixa al criteri de cada localitat valorar la conveniència d’aplicar les mesures de contenció que es considerin adients al respecte.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  8. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid