Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
habitatge
Convoquen vaga de pagament de lloguers

Demanen al govern espanyol que suspengui el pagament dels lloguers per a les persones que han reduït els ingressos o els han perdut a causa de la pandèmia

30/03/2020 Drets i Llibertats

El Sindicat de Llogateres ha convocat una vaga de pagaments dels lloguers per aquest dimecres, ja que milers d'inquilins no podran assumir aquesta despesa per la crisi del coronavirus.

El sindicat ha impulsat la convocatòria a Catalunya, que reclama també, una renda bàsica que complementi la pèrdua d'ingressos de les famílies i descarta que la proposta de l'Estat sigui que els llogaters acumulin el deute amb el propietari durant aquests mesos de crisi i posteriorment el retornin.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. Tossudament alçats!
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. Jordi Ortiz i Santi Pocino: 'Per què un mapa de cims dels Països Catalans?'
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid