Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets i llibertats
#LaResposta, associar-se a l’Obra Cultural Balear

"Necessitam que la societat s'impliqui en #LaResposta", han remarcat des de l'entitat que, a més, es proposa com a organització d'epicentre i obre la porta a qualsevol persona que s'hi vulgui adherir."

12/12/2019 Política
L’Obra Cultural Balear (OCB) fa una crida a tota la societat mallorquina perquè faci una passa endavant i passi a formar part de la major entitat de les Illes que treballa pels drets i les llibertats civils, des de fa més de 50 anys, i amb prop de quatre mil socis compromesos.

“Necessitam una resposta a la inflació de l'extrema dreta antimallorquina, les retallades i el qüestionament constant dels drets civils; les retallades a la llibertat d'expressió; l’existència de presos i exiliats polítics; el qüestionament permanent de l'autogovern de les Illes, l’infrafinançament i espoliació fiscal; els atacs als drets lingüístics dels catalanoparlants; l’incompliment del decret d'usos lingüístics pels mateixos consellers del Govern que el varen aprovar; la retallada dels pressuposts dedicats a cultura; la manca d'espais públics per a fer actes culturals a Palma; i, marcant un greuge sense precedents, la multa de 55.000 euros a l'OCB per acollir un concert de Cucorba a Can Alcover."

"Per tot això, necessitam que la societat s'impliqui en #LaResposta", han remarcat des de l'entitat que, a més, es proposa com a organització d'epicentre i obre la porta a qualsevol persona que s'hi vulgui adherir.

L'OCB anima així a fer-se soci de l'entitat i a participar de tota l’activitat de qualsevol de les les delegacions que fan una Mallorca més forta i digna. Multitud de delegacions i revistes locals, i una agenda anual amb centenars d’activitats que nodreixen els nostres pobles i barris de propostes culturals ben diverses, lúdiques, festives i reivindicatives necessiten la resposta de la gent. A més, a Palma, l’espai de cultura de Can Alcover necessita continuar essent la casa de tothom, acollint activitats i reunions de dotzenes d’entitats d’arreu de Mallorca. «Perquè així sigui, necessitam que engradeixis l’OCB. Tu també tens #LaResposta», ha conclòs l'OCB.
Valora
Rànquings
  1. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  2. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  3. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  4. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  5. La Columna 27 d'octubre arriba a Cassà de la Selva en la seva desena etapa
  6. La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament
  7. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  8. XLVII Trobada al Coll de Manrella: memòria, llibertat i germanor
  9. L’ANC, la CUP i Guanyem Girona reten homenatge al president Lluís Companys en el 85è aniversari del seu afusellament
  10. Pensar i fer (1). On som?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid