Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Intersindical-CSC demana la dimissió del conseller d’Educació
04/10/2019 Política

Davant les recents declaracions del conseller Josep Bargalló, i veient que no hi ha hagut ni tan sols una rectificació o disculpa oficial immediata com es podria esperar, sinó que més aviat sembla que se’l vol justificar, la Intersindical-CSC creu que la situació és prou greu i irresponsable com per haver de demanar la seva dimissió.

S’espera d’un conseller que respecti les reivindicacions, les manifestacions i que defensi l’escola pública i els seus treballadors en tots els contextos, i en cap cas es poden permetre faltes de respecte com les que lamentablement hem pogut escoltar i que ataquen directament la dignitat dels treballadors públics.

Per més que des del Departament d’Educació s'al·legui que són frases tretes de context i de l’àmbit privat, el conseller va pronunciar aquestes frases ofensives i grolleres en públic i en conversa directa amb manifestants a peu de carrer.

En tant que la conversa era, fins on sabem, sobre el decret de plantilles, també volem aprofitar aquest comunicat per reiterar que apostem per derogar-lo per complet perquè l’entenem com un mecanisme que fomenta, des del Departament, la precarietat, l’explotació i el nepotisme, característiques que haurien de quedar totalment excloses del sistema educatiu públic.

Valora
Rànquings
  1. El batlle de Girona denuncia que una empresa espanyola s'ha inventat un inexistent "parque Princesa de Girona" al municipi
  2. Reedició del llibre "El Complot de Garraf" i Manifest signat impulsat per Historiadors
  3. Doble Joc al documental “El talp de Terra Lliure”
  4. Votaré l’extrema dreta
  5. Trobada de Joves Independentistes a Girona
  6. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de Bandera Negra als agents del 2020
  7. Arran assenyala amb pintura la Comissaria de la Policia Nacional Espanyola de Maó on treballa un dels infiltrats als moviments populars
  8. "En Pere i el Globàlium", escrit per Carme Juncà: "una eina per mirar la realitat d?una manera global"
  9. Presentació del manifest Rutes de la llibertat a l'Empordà
  10. Vila-real commemora el 319è aniversari del saqueig i incendi de la ciutat per les tropes borbòniques
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid