Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
La CUP fa una crida a totes les forces democràtiques per impulsar l'Assemblea de càrrecs electes

La trobada es faria aquest dilluns per concretar el programa de reivindicació que s'adreçaria a la comunitat internacional per trobar una sortida democràtica en clau d’autodeterminació a l’atzucac plantejat per l’Estat

20/10/2019 Política

La CUP ha fet públic aques dissabte una proposta per trobar una sortida al conflicte polític que ha concretat després de tenir una reunió amb la majoria de càrrecs electes de la formació, ja que considera que el  Govern ha demostrat manifestament la seva incapacitat i no pot tenir el suport de la CUP. "Però qui proposa eleccions ho fan per calmar i desmobilitzar el poble, que és l’únic que pot moure aquesta situació", ha afirmat el diputat Carles Riera

Davant d'aquesta situació, la CUP ha fet una crida a tots els càrrecs electes del País a donar suport a la mobilització continuada i exigir una Taula Internacional per l’Autodeterminació, l’Amnistia i la Llibertat que possibiliti la concreció d’aquestes mesures:

- el final de la repressió, l’alliberament de tots els presos i preses polítiques i les detingudes aquests dies, i l’amnistia total
- la llibertat per dur a termes polítiques socials i econòmiques sense restriccions imposades per l’Estat
- l’exercici de l’autodeterminació.

Amb l'objectiu que es pugui decidir en llibertat aposta per la continuïtat de les mobilitzacions, amb l’esperança que puguin ser massives, transversals i pacífiques, acompanyades d’assemblees populars a cada poble i cada barri per tal de preparar-les.

Així com també, fa una crida a tots e càrrecs electes de totes les forces democràtiques del país, diputats, regidors, alcaldes i alcaldesses, a trobar-se en una Trobada de Càrrecs Electes aquest dilluns 21 d’octubre per concretar el programa de reivindicació que adrecem a la comunitat internacional per trobar una sortida democràtica en clau d’autodeterminació a l’atzucac plantejat per l’Estat.

Amb l'objectiu de trobar-se amb les organitzacions polítiques i civils i de defensa dels drets humans i cridar cap a una Taula Internacional per l’Autodeterminació, l’Amnistia i la Llibertat.

Valora
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  3. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  4. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  5. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
  6. Les Constitucions Catalanes van ser les més avançades del món
  7. La CUP–SOM POBLE reafirma la seva força a l’Empordanet
  8. L’Empordanet esdevé motor del nou municipalisme de ruptura
  9. La Federació Xarxa Vendrellenca denuncia el “tancament deficient i inútil” de la Torre del Telègraf Òptic
  10. L’ANC planta cara al 6-D amb la jura de les constitucions catalanes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid