Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
L'edició antirepressiva i solidària amb Valtònyc d'El Tingladu a Brussel·les, a punt del "sold out"

Los Chikos del Maíz, Fermin Muguruza & Chalart58 & Matah, Alidé Sans, Adala i el mateix Valtònyc formen el cartell de l'edició especial que se celebra aquest dissabte dia 26 a partir de les 18.30h a la sala LaVallée

23/10/2019 Política

Queden poc més de 20 entrades a la venda pel concert que ha organitzat El Tingladu a Brussel·les. L’organització preveu omplir la sala La Vallée de música i consciència en una edició especial que durarà més de set hores i que té per lema “No oblidem, no callem”. El festival autogestionat de Vilanova i la Geltrú, organitzat per Can Pistraus, vol denunciar l’actual context de vulneració de drets i llibertats bàsiques com la llibertat d’expressió, opinió i manifestació a l’estat espanyol. És la primera vegada que El Tingaldu traspassa les fronteres de la capital del Garraf i ho fa viatjant fins al cor d'Europa i amb un compromís solidari i antirepressiu amb el raper Josep Valtònyc, exiliat a Bèlgica des de fa més d’un any. 

En aquesta edició especial del festival, que se celebrarà a la sala La Vallée, Valtònyc estarà acompanyat pels rapers valencians Los Chikos del Maíz, que faran el primer concert de la gira de presentació del seu nou disc “Comanchería”; pel músic basc Fermin Muguruza, que ha patit en la seva pròpia pell la persecució a la llibertat d’expressió; per la cantautora aranesa Alidé Sans i també pel reggae dels barcelonins Adala. 

Tots els beneficis de l’esdeveniment aniran destinats directament a donar suport a la causa de Valtònyc. Cal recordar que per la gent que no pugui assistir a l’acte però vulgui col·laborar-hi s’han posat a la venda entrades fila zero, que es poden comprar per 10€ a la web eltingladu.cat.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  5. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid