Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
L'edició antirepressiva i solidària amb Valtònyc d'El Tingladu a Brussel·les, a punt del "sold out"

Los Chikos del Maíz, Fermin Muguruza & Chalart58 & Matah, Alidé Sans, Adala i el mateix Valtònyc formen el cartell de l'edició especial que se celebra aquest dissabte dia 26 a partir de les 18.30h a la sala LaVallée

23/10/2019 Política

Queden poc més de 20 entrades a la venda pel concert que ha organitzat El Tingladu a Brussel·les. L’organització preveu omplir la sala La Vallée de música i consciència en una edició especial que durarà més de set hores i que té per lema “No oblidem, no callem”. El festival autogestionat de Vilanova i la Geltrú, organitzat per Can Pistraus, vol denunciar l’actual context de vulneració de drets i llibertats bàsiques com la llibertat d’expressió, opinió i manifestació a l’estat espanyol. És la primera vegada que El Tingaldu traspassa les fronteres de la capital del Garraf i ho fa viatjant fins al cor d'Europa i amb un compromís solidari i antirepressiu amb el raper Josep Valtònyc, exiliat a Bèlgica des de fa més d’un any. 

En aquesta edició especial del festival, que se celebrarà a la sala La Vallée, Valtònyc estarà acompanyat pels rapers valencians Los Chikos del Maíz, que faran el primer concert de la gira de presentació del seu nou disc “Comanchería”; pel músic basc Fermin Muguruza, que ha patit en la seva pròpia pell la persecució a la llibertat d’expressió; per la cantautora aranesa Alidé Sans i també pel reggae dels barcelonins Adala. 

Tots els beneficis de l’esdeveniment aniran destinats directament a donar suport a la causa de Valtònyc. Cal recordar que per la gent que no pugui assistir a l’acte però vulgui col·laborar-hi s’han posat a la venda entrades fila zero, que es poden comprar per 10€ a la web eltingladu.cat.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid