Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Pal dret a decidir
Jornades per debatre "el País Valencià que volem" a Bellreguard

El proper 14 de setembre a la Casa de la Cultura de Bellreguard a les 9:30h. La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià fa una crida a totes les organitzacions progressistes al País Valencià a participar en les jornades.

02/08/2019 Política

Arran de les eleccions autonòmiques del 28 d’Abril, el govern del Botànic s’ha consolidat. Després de 4 anys on s’ha hagut de respondre a la situació d’emergència social que ens va deixar els 20 anys  de foscor del Partit Popular al nostre País, els pròxims quatre anys seran cabdals per construir un projecte hegemònic de progrés amb què el poble valencià se senta representat.

Per això, necessàriament caldrà incrementar la capacitat crítica, autoorganizativa i mobilitzadora del conjunt de la nostra societat. Un projecte hegemònic cal que estiga enfortit tant a les institucions com a la societat civil. En aquest context, Decidim en col·laboració amb Participa Bellreguard i l’Ajuntament de Bellreguard presenten la jornades: “Decidim el País Valencià que volem” el pròxim 14 de Setembre a Bellreguard. L'eix de la jornada consistirà en dues taules redones enfocades a com enfortir, a partir de les sinèrgies entre les diferents sensibilitats, moviments i organitzacions socials, un bloc de progrés al País Valencià.

Les ponències, a càrrec de ponents d’organitzacions com Escola Valenciana, Intersindical, l‘Associació ciutadana per a la Promoció i Defensa de la Salut al País Valencià, Marea Blanca País Valencià Comarques del Sud, Crida Contra el Racisme i el Feixisme, la Coordinadora Camperola del País Valencià-COAG o el Diari La Veu  abastaran l'ensenyament, el feminisme, el sindicalisme, el sobiranisme, la solidaritat, antiracista i antifeixista, l'economia social i col·laborativa, la llengua i la cultura, la defensa del territori i la sobirania alimentària, la defensa de la salut i del sistema públic sanitari, així com la necessitat d'enfortir l'espai comunicatiu en valencià.

La jornada es tancarà amb un dinar i acte de lliurament del primer premi Toni Terrones, un premi a la constància en el treball i la fidelitat al poble valencià.

El preu del dinar serà de 15€, i cal reservar a info@peldretadecidir.com

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  5. Contra l’espoli i els atacs a la llengua, Mallorca reivindica autodeterminació
  6. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  7. Els Pastorets de l’Estany
  8. La CUP, un any després del Garbí
  9. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid