Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Agressions sexuals
Col·lectius d'arreu criden a concentrar-se a l'AP de Barcelona per demanar justícia per la menor violada a Manresa
08/07/2019 Gènere

Aquest dilluns hi ha prevista una gran concentració a 2/4 de 10 del matí a les portes de l'Audiència Provincial durant la que ha de ser última sessió del judici contra set homes d'entre 19 i 39 anys que estan acusats d'haver violat una menor de 14 anys l'octubre de 2016 a Manresa.

Fiscalia demana per aquests delictes penes d'entre 10 i 12 anys, i penes supletòries a dos d'ells per obstrucció a la justícia -7,5 anys- i per amenaces -1,5 anys. Per la seva part, l'acusació particular, que sí que acusa els processats d'agressió sexual, demana per a ells entre 20 i 25 anys de presó.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid