Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Segona fase de la campanya Consum Estratègic

Foment del Treball ha criticat la iniciativa

21/06/2019 Drets i Llibertats
Ahir al matí l'ANC ha presentat la segona fase de la campanya Consum Estratègic. Fins ara, s'han organitzat més de 92 fires, 115 xerrades i s'han aconseguit més de 148.000 canvis de contracte d’empreses de l’Íbex 35 a altres que permetin construir una economia catalana lluny de les manipulacions polítiques.

Com a principal novetat, el web de Consum Estratègic incorpora un cercador que ajudarà a buscar totes les empreses properes al codi postal que s'indiqui i amb les necessitats que s'hi especifiqui. Un dels pilars de la lluita noviolenta és la no-cooperació. Per això, cal potenciar empreses que treballin per un teixit productiu català i que afebleixin els oligopolis de l’Estat.

Foment del Treball ha criticat la iniciativa

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  6. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. Risc més esforç és igual a riquesa?
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid