Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
feminisme
Primer vermut feminista de La Ruda a Vilafranca del Penedès

Primer vermut feminista de La Ruda a Vilafranca del Penedès

11/06/2019 Política

L’Assemblea Feminista La Ruda organitza el primer vermut feminista aquest proper dissabte 15 de juny, a les 12 h, a la Plaça de la Verema de Vilafranca. A més d’una barra on les assistents podran fer les seves consumicions, que es destinaran a l’autogestió del col·lectiu, també hi ha haurà la música de les punxadiscs penedesenques PD Parpels de Vilafranca i PD Cactus de Subirats.

Es tracta d’un vermut feminista, on totes les puxadiscs seran dones, obert a tothom i on es vetllarà per tal de crear
un espai lliure d’agressions masclistes.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid