Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
feminisme
Primer vermut feminista de La Ruda a Vilafranca del Penedès

Primer vermut feminista de La Ruda a Vilafranca del Penedès

11/06/2019 Política

L’Assemblea Feminista La Ruda organitza el primer vermut feminista aquest proper dissabte 15 de juny, a les 12 h, a la Plaça de la Verema de Vilafranca. A més d’una barra on les assistents podran fer les seves consumicions, que es destinaran a l’autogestió del col·lectiu, també hi ha haurà la música de les punxadiscs penedesenques PD Parpels de Vilafranca i PD Cactus de Subirats.

Es tracta d’un vermut feminista, on totes les puxadiscs seran dones, obert a tothom i on es vetllarà per tal de crear
un espai lliure d’agressions masclistes.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  8. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid