Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Micromecenatge
La Fira Literal posa en marxa una campanya de Verkami per fer possible el llibre dels 5 anys de la fira
09/04/2019 Lletres
LITERAL, fira d'idees i llibres radicals celebrarà la seva cinquena edició els dies 10, 11 i 12 de maig de 2019 a la Fabra i Coats i l'Ateneu l'Harmonia a Barcelona. Volen que LITERAL continuï sent un espai de trobada entre persones, llibres i idees.

Aquesta edició 2019 és especial per a nosaltres i com a celebració dels 5 anys del naixement de Literal volen condensar en un llibre les principals ponències que s’han fet a la fira. Les converses que ens han fet vibrar, emocionat i han ajudat a comprendre el món que ens envolta. La transcripció d’una selecció de les principals conferències realitzades els darrers cinc anys a les diferents edicions de la fira. La Fira Literal ha posat en marxa una campanya de Verkami per fer possible el llibre dels 5 anys de la fira.

En aquest llibre ens acompanyen Silvia Federici, Marina Garcés, Nanni Balestrini, Leila Khaled, Guy Standing, Mireya Andrade, Elaine Brown, Miguel Brieva, Yolanda Colom, Alberto Acosta, Lucas Platero, Marina Sánchez,... també aquelles persones que les han entrevistat i acompanyat a les diferents ponents: Anna Gabriel, Ivan Miró, Mónica Terribas, David Segarra,...

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  9. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid