Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Parlament
La CUP exigeix al Govern que ‘sigui responsable i marqui una data d’eleccions a Catalunya’

no ha participat de la votació de la moció presentada pel PSC perquè considera que és una “presa de pèl” i que no tenen cap legitimitat ni credibilitat ja que van ser els que aplicar el 155CE, propiciant un “cop d’estat institucional”.

04/04/2019 Política
La CUP Crida Constituent exigeix al Govern de la Generalitat que sigui responsable i marqui una data per celebrar eleccions a Catalunya. La formació anticapitalista ho ha fet durant el seu discurs de rèplica a la qüestió de confiança presentada al ple d’avui pel PSC.

La CUP-CC, que no ha participat de la votació, ha manifestat que davant la manca d’iniciativa de l’actual Govern cal que es convoquin unes noves eleccions i es generin nous lideratges que permetin sortir de l’atzucac en què es troba el país. En aquest sentit, la diputada Maria Sirvent ha assegurat que cal que “surtin del búnquer en el que es van instal·lar després del 21D i escoltin el carrer, al moviment popular en defensa del dret a l’autodeterminació i les classes populars d’aquest país”.

“Mentre l'Estat segueix suspenent decisions del Parlament com la comissió d’investigació sobre la monarquia, perseguint llaços de qualsevol color en institucions i escoles, mentre continua la sagnia de desnonaments de la forma més cruel i violenta o la repressió dels Mossos contra el moviment sobiranista vostès segueixen del tot immobilitzats”, li ha retret Sirvent al govern.

Per altra banda, la CUP-CC no ha participat de la votació de la moció presentada pel PSC perquè considera que és una “presa de pèl” i que no tenen cap legitimitat ni credibilitat ja que van ser els que aplicar el 155CE, propiciant un “cop d’estat institucional”. La formació també assegura que el projecte dels socialistes per a Catalunya és el de la prohibició, la presó, l’exili i l’amenaça permanent.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid