Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
talp
La CUP demana la compareixença de Grande-Marlaska al Parlament per aclarir l’intent d’infiltració a la direcció de la formació
02/04/2019 Política
La CUP Crida Constituent ha registrat aquest matí una petició de compareixença a la comissió d’Interior del Parlament de Catalunya per a Fernando Grande-Marlaska i Juan Ignacio Zoido. La CUP-CC exigeix al govern de l’Estat espanyol i a l’actual i a l’anterior ministre d’Interior explicacions sobre l’operatiu policial orquestrat per la Brigada d’Informació del Cos Nacional de Policia, que tenia com a objectiu captar informadors que s’infiltressin a la formació amb la finalitat d’obtenir informació sobre l’organització del referèndum de l’1 d’octubre de 2017.

El cas, destapat avui per La Directa, torna a posar de manifest les sistemàtiques operacions dutes a terme per la CNP dirigides a monitoritzar, perseguir i fer seguiment dels moviments socials a Catalunya. El mateix mitjà ja va destapar el cas Estat Infiltrat, on l’agent ‘Jordi’ va intentar captar un activista del barri de Gràcia de Barcelona com a confident.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
  10. Aprenguem a fer l’amor
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid