Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Nou intent de despenjar la pancarta "Stop repressió, Catalunya Lliure" a l’antic pont del camí de ferro de Ceret
19/03/2019 Drets i Llibertats

El Comitè de Defensa de la República del Vallespir-Alberes ha denunciat noves degradacions sobre la banderola en contra de la repressió a Catalunya. Una setmana després d’haver penjat una gran banderola amb el lema "Stop repressió, Catalunya Lliure" a l’antic pont del camí de ferro de Ceret, el CDR denuncia que uns desconeguts han intentat despenjar-la, segons informa Ràdio Arrels.

És el tercer cop que es produeixen fets semblants. El CDR del Vallespir estudia la possibilitat de denunciar aquestes degradacions. La banderola ha estat penjada amb el vistiplau de l’ajuntament de Ceret.

 

 


Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  4. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  7. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  8. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid