Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
La suspensió de l’adjudicació del contracte de manteniment d’edificis reafirma l’aposta de la CUP Tarragona per les municipalitzacions

El recurs l’empresa Comsa Service, asseguren, “demostra que l’empresa ha actuat únicament en benefici propi” i que “s’hagués pogut evitar la situació si s’hagués internalitzat el servei”.

26/02/2019 Política
Avui l'Ajuntament de Tarragona ha convocat un nou Ple extraordinari per tal de tractar un únic punt relacionat amb el contracte de conservació, manteniment i reforma en els edificis municipals. Comsa Service, una de les empreses que conformaven la UTE que prestava el servei amb el contracte anterior el qual ja es va exhaurir, ha interposat un recurs contra l’adjudicació que es va fer del contracte actual. Aquest recurs, que segons la CUP “els serveis tècnics han assegurat que no té fonament”, suposa la suspensió automàtica del procediment i obliga el consistori a aprovar la despesa que implica que la UTE torni a prestar el servei fins que el recurs es resolgui. La portaveu de la CUP Laia Estrada afirma que aquest recurs es tracta d’una “argúcia legal de l’empresa per tal de seguir cobrant de l’Administració mentre el tribunal pertinent no resol”.

Estrada ha recordat que “aquesta empresa ja havia acumulat queixes per la prestació del servei de manteniment de les escoles”, i ha denunciat que “un cop més es demostra que les empreses només actuen en benefici propi, en aquest cas utilitzant la llei de forma interessada”. Des de la formació anticapitalista també remarquen que el març de 2016 van presentar en el Ple de l’Ajuntament una moció per a la internalització d’aquest servei un cop finalitzés el contracte amb la UTE, la qual va ser rebutjada. Estrada considera que “si s’hagués tirat endavant la internalització no ens trobaríem en la situació actual” i és per això que reafirma l’aposta de la CUP per avançar cap a la municipalització de tots els serveis externalitzats a l’Ajuntament de Tarragona.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  8. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid