Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Finançament
La Crida pel Finançament convoca un acte per un finançament valencià
01/02/2019 Política

La Crida pel Finançament ha convocat un acte pel dimecres 20 de febrer, a les 11 hores, a la Delegació del Govern de València (carrer Colom, 60) per reivindicar un finançament valencià i contra l'espoli que patim les valencianes i valencians. En aquest acte es lliurarà un manifest al Delegat del Govern al País Valencià.

La Crida pel Finançament agrupa diverses entitats i persones que consideren que cal implementar un altre sistema de finançament i acabar amb l'espoli per poder avançar en un veritable autogovern, millorar la vida de les treballadores i treballadors i del conjunt de la societat i per encarar el nostre futur com a poble.

És per això, que es considera que no podem esperar mesos i anys a tindre un nou sistema de finançament per poder tindre els recursos necessaris per a aplicar les polítiques que les valencianes i valencians necessitem. En eixe sentit, la Crida pel Finançament insta el govern espanyol a obrir un veritable procés de negociació per poder disposar dels nostres propis recursos, condonar el deute històric, augmentar les inversions per damunt de la mitjana estatal, i avançar envers una sobirania econòmica i fiscal per tindre les claus de la caixa.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid