Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guanyem s’adhereix a les mobilitzacions “L’autodeterminació no és delicte”

La plataforma defensa un municipalisme compromès amb el país i la seva gent, i fa una crida a la societat gironina a sortir massivament al carrer en defensa dels drets i les llibertats més bàsiques

11/02/2019 Política

Guanyem Girona ha anunciat el seu suport al cicle de mobilitzacions que s’han convocat de cara a les properes setmanes coincidint amb el judici als presos polítics, sota el títol “L’autodeterminació no és delicte”. D’aquesta manera, des de la candidatura han fet una crida a participar en les concentracions d’aquest dimarts 12 de febrer a Girona, a les manifestacions de Barcelona i de Madrid, i a secundar la vaga general del 21 de febrer. Xevi Montoya, número 3 de la candidatura, ha fet una crida a la societat gironina “a sortir massivament al carrer en defensa dels drets i les llibertats més bàsiques”.

Guanyem és una candidatura ciutadana que té per objectiu portar un canvi al govern de la ciutat, a través d’un municipalisme compromès amb el país i la seva gent. D’aquesta manera, la plataforma està d’acord amb els grans consensos de país, que comparteix el 80% de la societat catalana, com ara la llibertat dels presos polítics i el retorn dels exiliats, i també opta per la República Catalana com a eina de canvi per a millorar la vida de la gent i per construir un nou país on siguin respectats els drets civils i polítics de tothom.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. La màfia castellana
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid