Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Micromecenatge
Campanya de micromecenatge per fer possible el conte il·lustrat "Arrelades", per salvar les oliveres monumentals del Montsià
10/02/2019 Territori

S'ha iniciat una campanya en la plataforma verkami per fer possible l'edició del conte il·lustrat "Arrelades" per salvar les oliveres monumentals del Montsià.

Un conte per a xiquets i adults que narra una història de lluita per protegir unes oliveres que porten centenars d'anys arrelades a la terra, i ho fa a través d'una mirada intimista cap al vincle existent entre un home i una olivera, una història d'amistat on l'arbre esdevé per a l'humà company de jocs, mitjà de vida, refugi i indret de pau, mentre l'humà per la seua banda es converteix en cuidador, protector i defensor de l'olivera davant les agressions d'un sistema capitalista que no li importa res més que el diner.

Arrelades és també una obra d'art col·lectiva, un història escrita per Guillem Riba i il·lustrada per 14 artistes diferents que han aportat de forma altruista el seu art per defensar un paisatge que és, en realitat, un monument viu a la història de la pagesia i la vida rural a la vora del mediterrani.
Els artistes participants són:

Ignasi Blanch
Roc Blackbloc
Regine Sahmel
Sònia Pérez
Pere Millan
Silvia Franzher
Rut Valles
Jordi Verdes
Agustí Forner
Sergi Ramírez
Josep Redó
Sonia Coloma
Imma Martín
Otto Bonnen
Laia Ortiz (Il·lustradora, maquetadora i encarregada de l'edició d'imatges)

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  3. La dignitat no entén de competències
  4. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  5. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid