Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nestlé
La plantilla de Nestlé rebutja el preacord i va a la vaga aquesta nit
23/01/2019 Laboral
Ahir una part del comité d’empresa va arribar a un acord amb Nestlé que des de la CGT consideràvem absolutament insuficient i així ho vam fer saber a la plantilla. Tot i ser l’únic sindicat a l’empresa que es posicionava en aquest sentit, avui la plantilla ha votat en el mateix sentit, rebutjant el text de preacord i decidint anar a la vaga. Aquesta començarà en el torn d’aquesta nit amb inici les 22:00 i finalitzarà demà a la mateixa hora, segons informa la CGT

La plantilla de Nestlé ha patit 8 anys de pèrdues de poder adquisitiu, d’increment en les tasques, ritme de producció i sobrecàrrega de treball, fins que ha decidit prou! Els dos dies festius oferts, sense la mínima recuperació adquisitiva demanada per la plantilla, s’ha demostrat insuficient per assolir un acord raonable.

A la fàbrica de Nestlé a Girona treballen més de 700 treballadores que exporten el 70% de la seva producció a tot Europa.

Aquesta vaga, que esperem massiva i decidida, és només un toc d’atenció a la multinacional per a que comprengui que no es pot esprémer més aquesta plantilla i que cal que avençi en aquells passos que saben perfectament poden aturar el malestar de 8 anys de pressió insuportable.
Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  4. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  10. El Correllengua i la Franja.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid