Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lola Gutiérrez condemnada a 17 mesos de presó per la justícia grega, però suspesa al no tenir antecedents penals
20/12/2018 Drets i Llibertats

Tot i així, la CGT considera molt greu que es reconegui com a delicte un acte solidari, sota l’acepció absolutament antagònica que suposa ser culpada de tràfic de persones.

Segons el sindicat, la Lola ha estat condemnada per voler ajudar un menor a retrobar-se amb la seva família, separada per una guerra. La classe treballadora provingui d’on provingui exerceix el suport mutu mentre els governs segueixen a allò seu que res té a veure amb la consecució d’una vida més digna per totes les persones. Es limiten a exercir de defensors dels interessos de les elits econòmiques governants. No n’esperem pas res més.

Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  3. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid