Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
Arran i Alerta Solidària denuncien l'agressió neonazi a Palma i fan una crida a participar en manifestació de la Diada

Ahir en una festa per a commemorar els 15 anys d'Arran, uns 15 neonazis van intentar rebentar l'acte i unes 8 persones van resultar ferides i algunes d'elles traslladades en ambulància fins a l'hospital. Finalment, gràcies la gent que eren al concert i a la plaça van aconseguir fer-los fora, davant la passivitat de la Policia Local que va actuar massa tard.

29/12/2018 Drets i Llibertats

Arran i Alerta Solidària han denunciat aquests fets en un comunicat que han públic en una roda de premsa, "denunciaem que no es tracta d'un cas aïllat, el feixisme organitzat actua impunement a l'illa i arreu dels Països Catalans, com mostra el fet que van ser aquests mateixos neonazis qui va atacar el Casal Popular Voltor Negre de Palma fa 4 anys"

També han manifestat que "Ara que veim com el feixisme i els seus aliats es treuen La màscara que al llarg de més de 40 anys de règim han fet servir per fer-nos creure en la seva democràcia, és més imprescindible que mai que combatem totes les mostres d'odi i ens organitzem per respondre'ls col·lectivament".  

Ara bé, diuen que cal demostrar que "no ens aturen i siguem moltes el 30 desembre al Passeig del Born 18h per reivindicar que Som Mallorca, Som Països Catalans".

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid