Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
Arran i Alerta Solidària denuncien l'agressió neonazi a Palma i fan una crida a participar en manifestació de la Diada

Ahir en una festa per a commemorar els 15 anys d'Arran, uns 15 neonazis van intentar rebentar l'acte i unes 8 persones van resultar ferides i algunes d'elles traslladades en ambulància fins a l'hospital. Finalment, gràcies la gent que eren al concert i a la plaça van aconseguir fer-los fora, davant la passivitat de la Policia Local que va actuar massa tard.

29/12/2018 Drets i Llibertats

Arran i Alerta Solidària han denunciat aquests fets en un comunicat que han públic en una roda de premsa, "denunciaem que no es tracta d'un cas aïllat, el feixisme organitzat actua impunement a l'illa i arreu dels Països Catalans, com mostra el fet que van ser aquests mateixos neonazis qui va atacar el Casal Popular Voltor Negre de Palma fa 4 anys"

També han manifestat que "Ara que veim com el feixisme i els seus aliats es treuen La màscara que al llarg de més de 40 anys de règim han fet servir per fer-nos creure en la seva democràcia, és més imprescindible que mai que combatem totes les mostres d'odi i ens organitzem per respondre'ls col·lectivament".  

Ara bé, diuen que cal demostrar que "no ens aturen i siguem moltes el 30 desembre al Passeig del Born 18h per reivindicar que Som Mallorca, Som Països Catalans".

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid