Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertats!
Acte a Granollers amb Gabriela Serra per exigir justícia Vianca Vianca Roca

Exigim justícia: aquí i i ara! Dimarts 18/12 a les 19 h. Pl. Porxada Amb Gabriela Serra, familiars de Vianca Roca i xarxa de suport

17/12/2018 Política
En nom de la Xarxa de Suport a la Vianca Roca, us fem arribar la convocatòria per a una concentració que tindrà lloc el proper dimarts a les 19 h. a La Porxada. L'acte comptarà amb la presència de Gabriela Serra, activista pels Drets Humans i exdiputada de la CUP-CC, així com familiars de la Vianca i representants de la xarxa de suport.

Continuem exigint justícia per a Vianca malgrat el seu enterrament
Seguim demanant l'esclariment del cas de Vianca Roca, la granollerina desapareguda el 16 de juliol i trobada morta el 14 de setembre. Després de 2 mesos i mig des que es va trobar el cadàver al riu Congost, la família de Vianca Roca per fi li podrà donar un enterrament digne enmig de la sensació de desamparament viscuda de part de les institucions.
A banda del poc suport institucional, el cas continua sense esclarir-se i sense fer-se justícia. Els Mossos d'Esquadra han retornat per fi el cadàver però encara el cas es troba sota secret de sumari. Sigui quin sigui el motiu de la mort, denunicem que aquest sistema masclista i patriarcal sempre ens acaba invisibilitzant com a víctimes. No es pot tolerar, veient la lentitud de resolució del cas, que existeixin distinció entre ciutadans de primera i de segona. 
Aquest fet representa una situació alarmant. Es tracta d'un fet polític i col·lectiu que afecta directament a la seguretat i al benestar de tots el veïns i veïnes. Si ens toquen a una, ens estan tocant a totes. Denunciem el silenci de l'Ajuntament i de la resta d'institucions així com també la situació de desemparament en que es troba la família de la Vianca. Exigim a l'Ajuntament que respongui a les seves necessitats i que protegeixi els drets i serveis públics de la ciutat.
Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  6. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid