Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
Centenars de persones es concentren a Balsareny contra la violència feixista

S'ha llegit un manifest en contra la violència i al feixisme, i s'ha posat l'accent en el tarannà democràtic i tranquil de Balsareny.

18/02/2018 Política

Aquest diumenge, unes 400 persones s'han concentrat a les 19h davant de l'ajuntament de Balsareny per condemnar l'agressió que va tenir lloc aquest dissabte al vespre després de la manifestació ultra convocada per la plataforma Por España me Atrevo.

Cal recordar que ahir, rres persones van resultar ferides a les portes d'un bar del poble per un grup d'unes deu o dotze persones que havien participat a la marxa. L'alcalde de la població Isidre Viu, ha qualificat els fets d'"inadmissibles" i ha dit que la delegació del govern espanyol "hauria de començar a rumiar què està passant amb aquestes concentracions de caràcter feixista que es convoquen a pobles i en què s'agredeix i s'intimida la gent".

S'ha fet un minut de silenci, i l'acte ha acabat amb la lectura d'Unitat Contra el Feixisme i el Racisme al Bages i convidant a tots els que volguessin a una assemblea demà a la tarda per organitzar una altra manifestació contra el feixisme al poble, en què també es farà una crida a tota la comarca per participar-hi.

Valora
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  3. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  4. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid