Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#caputxinada2017
Més de 80.000 estudiants marxen per l’1-O i el Sí

Aquest migdia s’han manifestat a Barcelona més de 80.000 universitaris a la marxa convocada per Universitats per la República en defensa del referèndum i demanant el sí a la independència per aquest 1 d’octubre.

28/09/2017 Política

La marxa ha transcorregut amb total normalitat i sense incidents. S’ha iniciat a la Plaça Universitat amb uns parlament de la portaveu Marta Rosique i missatges de les 15 organitzacions, partits i sindicats que integren Universitats per la República. “Som tants que estan espantats” ha dit Rosique, que ha rebat dient que “davant la vulneració de les nostres llibertats, sortim al carrer i fem campanya!”.

La manifestació s’ha encapçalat amb el lema “que no ens suspenguin la democràcia” i ha recorregut la Gran Via fins a Plaça Espanya, on s’ha girat pel carrer Tarragona fins a la Plaça dels Països Catalans. Universitats per la República ha volgut acabar la manifestació al davant de l’estació de Sants repartint cartells perquè com ha denunciat el portaveu Jordi Vives “no ens han deixat fer campanya amb normalitat però nosaltres diem que no ens aturaran i farem campanya fins arribar a l’1 d’octubre!”.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid