Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#caputxinada2017
Més de 80.000 estudiants marxen per l’1-O i el Sí

Aquest migdia s’han manifestat a Barcelona més de 80.000 universitaris a la marxa convocada per Universitats per la República en defensa del referèndum i demanant el sí a la independència per aquest 1 d’octubre.

28/09/2017 Política

La marxa ha transcorregut amb total normalitat i sense incidents. S’ha iniciat a la Plaça Universitat amb uns parlament de la portaveu Marta Rosique i missatges de les 15 organitzacions, partits i sindicats que integren Universitats per la República. “Som tants que estan espantats” ha dit Rosique, que ha rebat dient que “davant la vulneració de les nostres llibertats, sortim al carrer i fem campanya!”.

La manifestació s’ha encapçalat amb el lema “que no ens suspenguin la democràcia” i ha recorregut la Gran Via fins a Plaça Espanya, on s’ha girat pel carrer Tarragona fins a la Plaça dels Països Catalans. Universitats per la República ha volgut acabar la manifestació al davant de l’estació de Sants repartint cartells perquè com ha denunciat el portaveu Jordi Vives “no ens han deixat fer campanya amb normalitat però nosaltres diem que no ens aturaran i farem campanya fins arribar a l’1 d’octubre!”.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid