Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Referèndum 1-O
La UAB es mobilitza en favor del referèndum i la democracia
19/09/2017 Política

Davant dels recents atacs a la democràcia de l’estat espanyol, Universitats per la República, juntament amb l’ANC i Òmnium Cultural, ha convocat un acte el proper 21 de setembre a la Plaça Cívica de la UAB.

Aquest espai ha estat durant dècades símbol de la lluita estudiantil, en aquest acte es vol implicar i mobilitzar la comunitat universitària en la defensa del referèndum i les llibertats. El proper 27 de setembre es durà a terme el segon acte central de la campanya, a la zona universitària de Diagonal, a Barcelona.

-          13.00 h. Actuació castellera a càrrec dels Ganàpies de la UAB.

-          13.30 h. Acte polític amb la participació de:

David Fernàndez ( periodista, escriptor i ex-diputat de la CUP)

Joan Giner ( membre de Podem Catalunya i diputat al Parlament)

Josep Maria Terricabras ( catedràtic de filosofia i diputat al Parlament europeu per ERC)

Neus LLoveras (presidenta de l’AMI i diputada al Parlament per Junts pel Sí)

Lluís Llach (cantautor i diputat al Parlament per Junts pel Sí)

Elvira Sànchez (tinent alcalde de Cerdanyola)

-          16.00h. Concert amb:

Miquel del Roig

Ebri Knight

La plataforma es va constituir al febrer de l’any passat, amb el suport d’Òmnium Cultural i l’ANC, i compta amb l’adhesió d’un gran nombre de sindicats, associacions juvenils i estudiantils com ara les JERC, el SEPC (Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans), la JNC, la FNEC (Federació Nacional d’Estudiants de Catalunya), la Intersindical CSC, Alternativa UPF, entre d’altres. A més, el manifest de la plataforma compta amb 1.200 adhesions entre les quals l’adhesió de 35 catedràtics d’universitats catalanes. Alhora, una de les principals tasques de la plataforma ha estat articular el suport de la comunitat universitària al referèndum, a través de mocions als òrgans de govern demanant l’adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum.

Durant l’acte es permetrà prendre imatges al diferents mitjans i prendre declaracions als portaveus de la campanya que explicaran com s’estructurarà la campanya a partir d’ara.

 

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid