Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Referèndum 1-O
La UAB es mobilitza en favor del referèndum i la democracia
19/09/2017 Política

Davant dels recents atacs a la democràcia de l’estat espanyol, Universitats per la República, juntament amb l’ANC i Òmnium Cultural, ha convocat un acte el proper 21 de setembre a la Plaça Cívica de la UAB.

Aquest espai ha estat durant dècades símbol de la lluita estudiantil, en aquest acte es vol implicar i mobilitzar la comunitat universitària en la defensa del referèndum i les llibertats. El proper 27 de setembre es durà a terme el segon acte central de la campanya, a la zona universitària de Diagonal, a Barcelona.

-          13.00 h. Actuació castellera a càrrec dels Ganàpies de la UAB.

-          13.30 h. Acte polític amb la participació de:

David Fernàndez ( periodista, escriptor i ex-diputat de la CUP)

Joan Giner ( membre de Podem Catalunya i diputat al Parlament)

Josep Maria Terricabras ( catedràtic de filosofia i diputat al Parlament europeu per ERC)

Neus LLoveras (presidenta de l’AMI i diputada al Parlament per Junts pel Sí)

Lluís Llach (cantautor i diputat al Parlament per Junts pel Sí)

Elvira Sànchez (tinent alcalde de Cerdanyola)

-          16.00h. Concert amb:

Miquel del Roig

Ebri Knight

La plataforma es va constituir al febrer de l’any passat, amb el suport d’Òmnium Cultural i l’ANC, i compta amb l’adhesió d’un gran nombre de sindicats, associacions juvenils i estudiantils com ara les JERC, el SEPC (Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans), la JNC, la FNEC (Federació Nacional d’Estudiants de Catalunya), la Intersindical CSC, Alternativa UPF, entre d’altres. A més, el manifest de la plataforma compta amb 1.200 adhesions entre les quals l’adhesió de 35 catedràtics d’universitats catalanes. Alhora, una de les principals tasques de la plataforma ha estat articular el suport de la comunitat universitària al referèndum, a través de mocions als òrgans de govern demanant l’adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum.

Durant l’acte es permetrà prendre imatges al diferents mitjans i prendre declaracions als portaveus de la campanya que explicaran com s’estructurarà la campanya a partir d’ara.

 

Valora
Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  5. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  8. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid