Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Males pràctiques
Els grups d’esquerres de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet abandonen el ple en senyal de protesta

Denuncien les males pràctiques de l'alcaldessa Núria Parlón i del PSC i "ENS PLANTEM. Per a que germini un funcionament democràtic real i participatiu als Plens Municipals".

29/03/2017 Política

Els i les regidores dels grups municipals d'esquerres a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, Som Gramenet i Gent d'Esquerres-ICV-EUiA, han abandonat el Ple municipal d'aquest dimecres 29 de març després de reprovar les males pràctiques de l'equip de govern del PSC i l'alcaldessa Núria Parlón.

Som Gramenet ha denunciat que, des de l'inici de la legislatura, han estat crítics, però des de la crítica constructiva, així com propositius, amb la presentació de diverses mocions i fent propostes a projectes a través d'al·legacions. Totes aquestes accions han estat totalment rebutjades en la seva majoria, sense cap mena de consideració de treball conjunt.

Així  mateix, Som Gramenet també denuncien haver-se trobat amb l'obstrucció de la seva tasca com a grup de l'oposició, entre d'altres fets. La gota que ha fet vessar el got ha estat el canvi de la data del darrer Ple municipal, no per cap acte institucional, sinó per a que l'alcaldessa anés a Barcelona a un acte de pur màrqueting personal.

Som Gramenet es planta

DÈFICIT DEMOCRÀTIC, traduït en una habitual actitud de despotisme i manca de respecte en els Plens als grups de l'oposició (escridassades, sortides de to, talls en les intervencions, etc.), així com també amb traves en l'accés a informació.

MANCA DE TRANSPARÈNCIA, mostrada en la no aplicació de mocions ja aprovades en plens, o la negativa rotunda a debatre propostes de municipalització de serveis públics.

MANIPULACIÓ I ENGANY a través de l'ús de mitjans de comunicació públics de forma partidista. També denuncien aquesta manipulació en fets com la no aprovació de mocions presentades per l'oposició, per a després adjudicar-se-les com a pròpies.

"PORTES GIRATÒRIES", retratades amb el nomenament de càrrecs de confiança fets a mida, de dubtosa utilitat i amb assignació de sous desmesurats.

Per això "ENS PLANTEM. Per a que germini un funcionament democràtic real i participatiu als Plens Municipals".


Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. 13 anys sense en Toni Lecha
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid