Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ni rei ni por
El Parlament no sancionarà els diputats de la CUP per haver estripat fotos de Felip VI

La mesa, amb majoria independentista, ha impedit que la mesura tirés endavant

20/12/2016 Drets i Llibertats

La mesa del Parlament ha desestimat obrir cap procés per sancionar els diputats de la CUP que van estripar fotografies del monarca espanyol Felip VI a la sala de premsa de la cambra en suport als independentistes detinguts. Ciutadans i el PP havien demanat la reprovació dels diputats per una conducta que, segons ells, incompleix el codi de conducta del Parlament.

La proposta no ha seguit endavant perquè la mesa l'ha rebutjat amb cinc vots negatius (JxS i CSQP) i només dos de positius (PSC i C's). Així doncs, la mesa ha determinat que l'acció s'empara amb la llibertat d'expressió i no ha de ser sancionada. D'haver tirat endavant, els diputats haguessin hagut d'afrontar des de multes d'entre 600 i 12.000€ fins a la suspensió temporal del càrrec.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La màfia castellana
  4. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid