Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
repressió
Drets denuncia que la politització de la justícia atempta la democràcia i perverteix la funció judicial

L'associació de juristes tanca files amb Carme Forcadell

14/12/2016 Drets i Llibertats
L’equip de juristes de Drets expressa el seu total suport a la Presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, que ha estat cridada a declarar al TSJC aquest divendres investigada per presumpta desobediència. Drets recorda que l’únic que ha fet Forcadell és permetre el debat parlamentari i complir el mandat del poble català, i denuncia la politització de la justícia que duen a terme des de fa temps estaments de l’Estat espanyol, pervertint la separació de poders.

Com a professionals del món del dret, els advocats i advocades de l’entitat recorden que, amb aquesta estratègia de persecució judicial, el govern espanyol restringeix les llibertats i els drets tant dels ciutadans com dels representants polítics, contribuint així al desprestigi de les institucions i malmetent la confiança amb l’administració de justícia.

Drets ha donat suport a tots els representants i institucions que estan en diferents processos judicials per haver defensat els símbols del país i el dret a decidir de la ciutadania.

L’associació Drets és una entitat sense ànim de lucre formada per professionals del dret que actua contra la catalanofòbia i en defensa de la societat catalana. Va néixer l’octubre de 2014 i des d’aleshores ha emprès múltiples accions judicials. Les despeses derivades dels processos judicials les assumeixen gràcies a les campanyes de micromecenatge ciutadà.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. Qui té por de Daniel Cardona?
  4. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  5. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  6. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  7. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
  8. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  9. Concentració a Barcelona per condemnar l’assassinat de periodistes a Gaza
  10. Els independentistes canacs rebutgen l’acord de Bougival promogut per Manuel Valls
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid