Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
estelades
Som Poble considera inacceptable la retirada de les estelades de l’espai públic del Vendrell
21/06/2016 Política
A causa de la denúncia de Ciutadans i Societat Civil Catalana, la Junta Electoral de Zona va ordenar, la setmana passada a l’Ajuntament del Vendrell que retirés les estelades situades a diversos indrets de l’espai públic del municipi (la Junta Electoral establí un termini de 48h des de l’emissió de la resolució per fer efectiva la retirada de les banderes).

Des de Som Poble s'entén que l’espai públic és, i ha de seguir sent, un àmbit de lliure expressió i de participació política, on totes les idees democràtiques han de ser respectades. En aquest sentit, volem manifestar el nostre rebuig, tant davant la denúncia presentada per Ciutadans i Societat Civil Catalana, com per l’immediat acatament del govern municipal, que procedí a la retirada de les banderes.

De nou, Ciutadans i Societat Civil Catalana ens mostren els seus tics d’intolerància, més propis de grupuscles d’extrema dreta que no pas d’organitzacions suposadament democràtiques. En aquest sentit, les declaracions de Mari Luz Ramírez, regidora de Ciutadans al Vendrell, són força reveladores, quan afirma que “el mobiliari urbà no es pot utilitzar com aparador d’ideologies polítiques”. Segurament la formació d’Albert Rivera es sentiria molt còmode en una societat on les expressions polítiques fossin excloses de l’espai públic.

Per altra banda, també considera que l’Ajuntament del Vendrell hauria d’haver desacatat la resolució de la Junta Electoral de Zona o, si més no, haver presentat al•legacions per mostrar el seu desacord amb la mateixa.

No fa falta esmentar que l’estelada no representa a cap formació política, amb la qual cosa la presència d’aquestes al carrer no ha de suposar cap distorsió de l’actual campanya electoral.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  3. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  4. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  6. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  7. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  8. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  9. El fiasco de la “Transició modèlica”: 50 anys després, la impunitat persisteix
  10. 12 anys sense en Toni Lecha
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid