Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cas Montoro
Concentració a la Ciutat de la Justícia de l'Hospitalet de Llobregat en suport al jove encausat pel "cas Montoro"
09/11/2015 Drets i Llibertats

El Grup de Suport als Encausats del "cas Montoro" i la Coordinadora Antirepressiva del Garraf han convocat avui a les 9.30h una concentració davant la Ciutat de Justícia de l'Hospitalet de Llobregat en suport al Marc, jove vilanoví, encausat pel cas Montoro, que era menor en el moment dels fets.

Respecte el judici de Marc i el "cas Montoro", la Coordinadora ha desvetllat aquests dies que el PP i l’agent de policia han retirat l’acusació, però ho titllen d’una maniobra per rentar-se les mans ja que el cas segueix en mans de la Fiscalia. També han destacat que malgrat les poques setmanes de marge que donava la citació judicial, finalment han pogut cobrir els costos del judici gràcies a la xarxa de solidaritat que s’ha organitzat, a més de 2.000 signatures de suport. Han organitzat paradetes, el dinar de la Marxa pels Drets Socials i asseguren que el punt d’inflexió celebrada el passat 10 d’octubre.

Cal recordar que un centenar de persones es van concentrar a Vilanova i la Geltrú l'any passat per a protestar contra la presència del Ministre d'Hisenda espanyol i la la presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho a l'acte de campanya electoral del Partit Popular (PP) en aquesta localitat. La concentració havia estat convocada per l’Assemblea de Drets Socials del Garraf, els Iaioflautes, i el Casal Popular.

A la sortida de l'acte, els concentrats van iniciar una escridassada contra els dirigents del PP. Un grup de manifestants es van posat al costat del cotxe oficial del ministre i en aquell moment els Mossos d'Esquadra van començar a carregar contra els manifestants. Durant els incidents la polícia autonòmica va identifcar a dos manifestants, diverses persones van resultar ferides i persona fou detinguda. Dies més tard, van ser encausades 10 persones per aquests fets.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. De la Franja a Alacant
  3. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  5. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  6. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  7. Decepcions polítiques, una constant en la història
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  10. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid