Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27S
La CUP preocupada per les declaracions d'Oriol Amat (Junts pel Sí) a una possible sortida estatutària

La CUP manté ferm i inamovible el seu compromís amb la independència i ho fa amb passos concrets i clars: "Declaració Unilateral d'Independència, aplicació d'un programa de xoc contra l'emergència social i obertura d'un procés constituent popular i democràtic"

 

27/09/2015

La CUP veu amb "enorme preocupació" les paraules del número 7 de Junts pel Sí, Oriol Amat, que ha situat com a escenari més probable després del 27-S un nou Estatut.

"Aquestes paraules, lluny de ser un fet aïllat, són una mostra de les enormes contradiccions que hi ha al si de la candidatura d'Artur Mas, i posen de relleu les dificultats de que Junts Pel Sí avanci cap a la independència amb un full de ruta clar", ha afirmat aquesta tarda

En la nota de premsa, la CUP ha manifestat que manté ferm i inamovible el seu compromís amb la independència i ho fa amb passos concrets i clars: Declaració Unilateral d'Independència, aplicació d'un programa de xoc contra l'emergència social i obertura d'un procés constituent popular i democràtic.

Reitera que "tota intenció de dilatar el mandat popular d'independència o de fer retrocessos i adoptar terceres vies toparà frontalment amb la CUP, que mantindrà per sobre d'interessos personals i partidistes el seu compromís de ser la garantia per assolir la independència. Només un resultat nítidament independentista el 27-S a les urnes i una enorme mobilització popular podran fer possible el gran objectiu de país que suposa recuperar plenament totes les sobiranies"

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid