Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
Montse Venturós de la CUP, la nova alcaldessa de Berga

“un compromís ferm, el d’intentar treballar per aquesta ciutat i la seva gent, pels Països Catalans i pel canvi social”. També ha assegurat que aquest no era moment “de promeses ni subhastes de grans valors”.

14/06/2015 Política

Montse Venturós de la CUP ha estat investida alcadessa de Berga amb els 6 vots de la formació més el d'ICV, mentre que els regidors de CiU i ERC i PSC s'han abstingut per facilitar l'elecció de la llista més votada. 

En el seu primer discurs com alcaldessa, Montse Venturós ha expressat que la CUP emprenia el camí del govern “amb il·lusió, però sobretot amb respecte i responsabilitat”. I ha assegurat “un compromís ferm, el d’intentar treballar per aquesta ciutat i la seva gent, pels Països Catalans i pel canvi social”. També ha afirmat que aquest no era moment “de promeses ni subhastes de grans valors”. I ha parlat “d’humilitat, prudència, sinceritat i honestedat, valors que acompanyen les persones del projecte”. També amb “responsabilitat, transparència i il·lusió”.

La CUP governarà en minoria, fet que obligarà al diàleg entre formacions i a trobar acords puntuals. Cal recordar, que la CUP va ser la lista més votada el passat 24 de maig, assolint 6 regidors. A continuació, CiU també amb 6, ERC amb 3, PSC i ICV amb un regidor cadascú.

 

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid