Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Detenen tres persones a Barcelona

La policia espanyola els relaciona amb els Grups Anarquistes Coordinats

30/03/2015 Drets i Llibertats

Aquest migdia, el Ministeri espanyol de l'Interior ha informat que cap a les 6h s'ha iniciat una operació policial simultàneament en diverses indrets de l'estat, molt concretament a Barcelona, Madrid, Palència i Granada. L'operació anomenada Piñata s'havia saldat amb 27 detencions i nombrosos escorcolls a 6 centres socials i 11 habitatges

Més tard s'ha sabut que les detencions eres 28, ja que a primera hora de la tarda s'ha detengut una altre persona al barri de Sants de Barcelona. Al matí, s'havia detingut una noia al Poble Sec i un noi Sant Andreu de Palomar. També s'ha escorcallat l'antiga seu de l'Ateneu Llibertari Naturista que actualment és un habitatge a la Verneda.

Fa tres mesos o mig que es van detenir 11 persones a Catalunya en una ràtzia policial com la d'avui (operació que portava el nom de Pandora). Set d'elles van ser empresonades  per pertinença a una organització terrorista i de col·locació d'artefactes explosius. El 30 de gener van quedar en llibertat amb càrrecs després de pagar una fiança de 3.000 euros.

S'han convocat concentracions de suport amb els detinguts a les vuit de la tarda a la plaça del Mercat del Clot de Barcelona i a la plaça del Vi de Girona.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid